معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: مراسم معنوی احیای شبهای قدر در 16 بقعه و امام زاده استان برگزار می شود.

حجت الاسلام داوود میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اذربایجان غربی با اشاره به مراسم معنوی شب های قدر در استان گفت: مراسم احیا شب قدر در جوار 16 بقعه و امام زاده استان برگزار می شود که این مراسم در امام زاده غریب حسن، محمد ابراهیم، سراج الدین و آرامگاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: قرائت قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر، دعا افتتاح، نمازهای وارده همراه با برنامه‌های سخنرانی، اجرای مراسم استغفار و قرآن بر سر گرفتن از جمله برنامه‌های لیالی قدر در اماکن متبرکه استان است.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به استقبال پرشور مردم استان از مراسم معنوی شبها قدر در امام زادگان استان طی سال گذشته اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال در اما زاده غریب حسن ارومیه در حدود 3000 نفر برای شرکت در مراسم معنوی این شبها حضور یابند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به فضیلت شب های قدر تصریح کرد: به فرموده امام صادق(علیه السلام) شب قدر قلب رمضان به شمار می‌آید و شب قدر است که خداوند در قرآن کریم آن را شبی پربرکت دانسته و ارزش آن را برتر از هزار ماه بیان کرده است.

وی با اشاره به اطعام و طرح افطار از سوی اداره اوقاف استان اظهار کرد: هرشب مراسم افطاری ساده در جوار آرمگاه ارومیه در مجتمع صلواتی نان شب برپاست که پیش بینی می شود در شبهای قدر در حدود 1000 نفر اطعام شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.