به گزارش ایرنا معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در این مراسم به برنامه های قرآنی این سازمان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات قرآنی با بیش از چهار هزار نفر شرکت کننده برای اولین بار در کشور و منطقه آزاد ماکو از افتخارات این سازمان در برگزاری محافل قرآنی است.
جواد اسماعیل زاده کمک به مساجد شهری و روستایی برای برگزاری محافل قرآنی در طول سال و برگزاری برنامه های مختلف قرآنی را از دیگر برنامه های قرآنی این سازمان عنوان کرد.
حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو نیز در این آیین با اشاره به اهمیت قرآن در دین و زندگی و انس گرفتن مردم با این کتاب عظیم الهی و آسمانی اظهار کرد: در باید تلاش کنیم این کتاب انسان ساز الهی را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار داده و به دستورات آن عمل کنیم.
حجت الاسلام داوود میرزایی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در 2بخش آقایان و خانم ها تا چهار تیر ماه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در بخش خواهران 171 نفر حضور داشته و در رشته های حفظ قرائت ترتیل اذان و دعاهای قرآنی شرکت خواهند کرد، اضفه کرد: از هر رشته سه نفر انتخاب و به مسابقات کشوری که در 11 شهریور ماه در ارومیه برگزار خواهد شد راه می یابد.
به گزارش ایرنا، مرحله کشوری این مسابقات نیز شهریورماه امسال به میزبانی ارومیه برگزار می شود.
7132/2093**خبرنگار: حمید قاسمی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.