ناصر قره پاپاق روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنج، گوشت قرمز، تخم مرغ، شکر و روغن از جمله اقلامی است که برای رفاه بیشتر شهروندان در ماه رمضان با قیمت های مصوب در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: 50 تن برنج، پنج تن مرغ منجمد، یک تن گوشت قرمز و حدود یک تن روغن، شکر و تخم مرغ در فروشگاه های مجاز عرضه محصولات رمضان توزیع شده است.
وی ادامه داد: 13 فروشگاه معتبر برای توزیع این اقلام در نظر گرفته شده است و اقلام توزیعی در سریع ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
مدیر جهاد کشاورزی نقده بیان کرد: برای عرضه محصولات مصرفی ماه رمضان هیچ مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد و در صورت تقاضا اقلام مصرفی در بازار توزیع می شود.
قره پاپاق افزود: نهادهای اجرایی و نظارتی با تمام توان خود برای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد از بازار رمضان آماده باش هستند و مراکز عرضه محصولات را مورد بازرسی و ارزیابی قرار می دهند.
به گزارش ایرنا، طرح ضیافت ماه مبارک رمضان با آغاز ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان ها آذربایجان غربی آغاز شده و اقلام مصرفی مورد نیاز مردم در فروشگاه های مجاز عرضه می شود.
شهرستان 110 هزار نفری نقده با 92 روستای تابعه در فاصله 80 کیلومتری جنوب شرقی شهر ارومیه قرار دارد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.