به گزارش ایرنا، خسرو شهبازی سه شنبه شب در کارگروه تنظیم بازار ماه مبارک‌ رمضان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: 740تن برنج به منظور توزیع در بازار در این ایام در نظر گرفته شده که به ترتیب با قیمت های هرکیلوگرم 2 هزار و 600 و سه هزار و 900 تومان توزیع خواهد شد.
وی در باره توزیع شکر نیز گفت: در این ایام 493 تن شکر تهیه شده که با قیمت هر کیلوگرم سه هزار تومان در بین مردم توزیع می شود.
رییس جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: 400 تن گوشت مرغ هم در ماه رمضان با قیمت هر کیلوگرم 6 هزار و 200 تومان بین مردم توزیع خواهد شد.
شهیازی افزود: همچنبن 40 تن گوشت قرمز منجمد وارداتی با قیمت 23 هزار تومان برای توزیع در ماه مبارک رمضان آماده شده است.
وی اضافه کرد: مردم کرمانشاه تاکنون نشان داده اند که تمایل کمتری نسبت به استفاده از گوشت منجمد دارند، از این رو به نظر می رسد میزان گوشت در نظر گرفته شده جوابگوی نیاز استان باشد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با بیان اینکه 30 تن تخم مرغ با قیمت هر شانه 12 هزار و 600 تومان در بازار توزیع می شود، گفت: 493تن روغن نباتی با 15 درصد تخفیف از قیمت تمام شده نیز آماده توزیع است.
شهبازی با اعلام اینکه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان از امروز آغاز شده اظهار داشت: هیچ مشکلی در توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان نداریم، فقط در توزیع روغن مایع سرخ کردنی مشکلاتی وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه 70 مرکز در سطح شهرستان کرمانشاه اقلام مذکور را با قیمت های اعلام شده توزیع می کنند، گفت: خودروهایی به صورت سیار در مناطقی که نیاز باشد حاضر می شوند و به توزیع اقلام مورد نظر می پردازند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی اعلام کرد: در صورت نیاز و تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت اقلام مذکور در اختیار دیگر فروشگاه های متقاضی قرار خواهد گرفت.
استان کرمانشاه دارای 2 میلیون نفر جمعیت است که حدود یک میلیون نفر آن در شهرستان کرمانشاه ساکن هستند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.