مهدی پورسیابیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 300 تن گوشت منجمد مرغ، 40 تن گوشت قرمز منجمد گوساله و 30 تن تخم مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار کشور برای استان ایلام سهمیه بندی شده است.
وی افزود: از این مقدار تاکنون 35 تن گوشت مرغ و 20 تن گوشت قرمز در بازارهای استان توزیع شده و هنوز از سوی بازار تقاضا برای توزیع تخم مرغ دریافت نشده است.
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ایلام یادآور شد: قیمت توزیع هر کیلوگرم مرغ منجمد برای عاملان توزیع از محل سردخانه 58 هزار ریال و برای مصرف کننده شهرستان ایلام 61 هزار و 500 ریال و برای سایر شهرستان ها 62 هزار ریال مصوب شده است.
پورسیابیدی گفت: بهای مصوب گوشت قرمز برای عاملان توزیع 220 هزار ریال ، خریداران ساکن ایلام 229 هزار ریال و برای دیگر شهرستان های تابعه استان ایلام نیز 230 هزار ریال است.
وی اظهار کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ برای عاملان توزیع از محل سردخانه 116 هزار ریال و برای خریداران در سراسر استان ایلام نیز 126 هزار ریال مصوب شده است.
پورسیابیدی یادآور شد: از سوی سازمان های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی 15 عامل توزیع برای شهرستان ایلام معرفی شده است و دیگر شهرستان ها نیز یک یا 2 عامل توزیع دارند.
وی افزود: توزیع گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در صورت تقاضای بازار امکان افزایش سهمیه استان ایلام امکان پذیر است.
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ایلام گفت: همچنین به اتاق اصناف و سازمان های صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی ابلاغ شده که برای توزیع گوشت گرم و منجمد گوسفندی به شرکت پشتیبانی امور دام استان ایلام مباشر معرفی کنند.
پورسیابیدی توضیح داد: این مباشران به شرکت پشتیبانی امور دام کشور معرفی می شوند تا با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به طور مستقیم اقدام به وارد کردن گوشت گرم و منجمد گوسفندی به استان کنند.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.