رامین امید باراندوزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین شب این مسابقات که با وجود بارندگی شدید مورد استقبال صدها تماشاگر ارومیه ای قرار گرفت، چهار دیدار به انجام رسید که طی آن تیم فروشگاه جواهر 2 بر یک اوبا را شکست داد، شهدای طلاتپه با همین نتیجه دانشکده طباطبایی را از پیش رو برداشت، قطعات خودرو الما 2 بر یک برابر مینی بوس تلفنی باختر پیروز شد و منطقه آزاد ارس در 2 ست متوالی بر دانشگاه آذرآبادگان چیره شد.
وی بیان کرد: این مسابقات امشب نیز (جمعه شب) با انجام چهار دیدار دیگر پیگیری می شود که بر اساس برنامه تیم های شهدای طلاتپه، دانشکده طباطبایی، مینی بوس تلفنی باختر و قطعات خودرو نقده به ترتیب مقابل هیات والیبال جنوب شرق تهران، فروشگاه جواهری، هیات والیبال بوکان و منطقه آزاد ارس به میدان می روند.
باراندوزی گفت: در مرحله مقدماتی که به صورت دوره ای با برگزاری 20 بازی به انجام می رسد، هر شب چهار دیدار برگزار خواهد شد و تا هیجدهم خرداد سال جاری ادامه می یابد.
باراندوزی گفت: پس از پایان دیدارهای دوره ای و مشخص شدن چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) به مدت یک هفته تعطیل است و سپس دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال شب 24 خرداد ماه برگزار خواهد شد تا جایگاه تیم های اول تا چهارم مشخص شود.
وی ادامه داد: دور مقدماتی مسابقات والیبال سالنی جام رمضان ارومیه نیز از 29 اردیبهشت ماه با حضور 16 تیم در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست آغاز شده است و تا 28 خرداد سال جاری ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا جوایز نقدی برای تیم‌های اول تا سوم والیبال ساحلی و سالنی از سوی هیات والیبال آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.
حضور محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل 2 ساحلی باز ملی پوش ارومیه ای در نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر 18 سال 2016 آسیا و انتخابی جهان در شهر وینتاین لائوس و چندین دوره قهرمانی ایران از افتخارات ورزشکاران این شهر در سطوح ملی و بین المللی است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.