به گزارش ایرنا در این پیام که روز سه شنبه منتشر شده، به نقل از حجت الاسلام ناصر خدایاری نوشته شده است: مجاهدت های خستگی ناپذیر حجت الاسلام حسنی و نقش بی بدیل وی در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بر کسی پوشیده نیست.
وی در بخش دیگر این پیام بیان کرده است: این عالم بزرگوار عمر پربرکت خود را در راه پیشبرد آرمان‌های انقلاب، گره گشایی از کار مردم و تربیت جوانان صرف کرد.
حجت الاسلام خدایاری ادامه داده است: رشادت ها و مجاهدت های مخلصانه، خدمت بی منت برای مردم و ولایتمداری ایشان، جایگاه بس والایی را در دل های مردم برای این مرد بزرگ ایجاد کرد که هیچگاه این جایگاه رفیع مردمی از بین نخواهد رفت و همواره در قلوب مردم زنده خواهد بود.
وی افزوده است: اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از اصحاب فرهنگ و هنر استان این رحلت جانگداز و این ضایعه جبران ناپذیر را به مردم میهن اسلامی و بویژه مردم آذربایجان غربی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه پروردگار متعال علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت می نمایم.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حسنی، مبارز انقلابی و نستوه تاریخ آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه شامگاه دیروز در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
حجت الاسلام غلامرضا حسنی متولد 1306 در روستای 'بزرگ‌ آباد' در 30 کیلومتری ارومیه است و پیش از نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی، نماینده اولین دوره مجلس در این شهر بود.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.