عزیز سهندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکریم نیازمندان و ایجاد زمینه برای همنشینی و دیدار مسوولان با خانواده های تحت پوشش از اهداف اجرای طرح مفتاح الجنه است.
وی اضافه کرد: طرح مفتاح‌الجنه یکی از طرح‌های موفق این نهاد حمایتی است که خیّران و مسوولان دستگاه های اجرایی با حضور در خانه نیازمندان به مشکلات آنها رسیدگی و تعهدات لازم را در همان مکان برای حل مسائل انجام می دهند.
وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 2 هزار نفر در قالب طرح مفتاح الجنه مورد دلجویی قرار گرفتند که امسال این تعداد 50 درصد بیشتر شده است.
به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف رسیدگی به امور نیازمندان با فرمان امام راحل در سال 57 شمسی فعالیت خود را آغاز کرد.
رسیدگی به مشکلات خانواده های نیازمند، پرداخت کمک هزینه های ازدواج و تحصیل برای دختران و پسران نیازمند، کمک های موردی برای خانواده های متقاضی، اعطای جهیزیه، کمک به ایتام و همچنین دلجویی از بیماران نیازمند از جمله فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) به شمار می رود.
ماه مبارک رمضان، از جمله زمان های طلایی برای دریافت کمک های مردمی در راستای کمک به نیازمندان است و طرح های مختلفی در این ماه به اجرا در می آید.
سال گذشته نیز بیش از 125 هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در 30 روز ماه مبارک رمضان اطعام شده بودند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.