میرعلی اکبر بنی هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه به شماره #7777044*780* برای استفاده شهروندان فعال شده است.
وی اضافه کرد: علاقه مندانی که می خواهند به ستاد دیه آذربایجان غربی کمک کنند، می توانند وارد این سامانه شده و با انتخاب مبلغ مورد نظر، در کار خداپسندانه کمک به زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کنند.
وی بیان کرد: در اپلیکیشن مربوط به 780 نیز گزینه های مربوط به کمک به ستاد دیه و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد فعال است.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن شماره کارت مجازی 4861-0682-6315-5894 برای دریافت کمک های مردم به زندانیان جرائم غیرعمد استان از طریق کارت به کارت در اپلیکیشن های مبتنی بر تلفن همراه و دستگاه های کارت خوان در نظر گرفته شده است.
بنی هاشمی اظهار امیدواری کرد که با استفاده از این فناوری ها و همراهی شهروندان زمینه آزادی 492 زندانی جرائم غیرعمد در استان فراهم شده و این افراد به آغوش خانواده خود بازگردند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 492 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی وجود دارد که برای آزادی آنان 300 میلیارد ریال نیاز است.
این کمک ها در قالب کمک های مردمی، دولتی، وام های بانکی، کمک بلاعوض ستاد دیه کشور، گذشت شاکیان و حکم اعسار از سوی دادگاه ها قابل پرداخت و تسویه است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.