امام جمعه سلماس گفت: حمایت از فلسطین از ارکان سیاست جمهوری اسلامی است و هرگز از آن دست نخواهد کشید.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با تبریک فرارسیدن این ماه مبارک به همه مسلمانان، با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف تصریح کرد: از ارکان اصلی سیاست ما حمایت از مردم فلسطین است چراکه فلسطین خانه مسلمین جهان است .

خطیب جمعه سلماس خاطرنشان کرد: سکوت مجامع جهانی در برابر جنایات اسرائیل را محکوم می کنیم و خیانت کشورهای عربی خصوصا ال سعود به فلسطین و انتقال سفارت امریکا به قدس اشغالی را  ظلمی نابخشودنی نسبت به مردم این سرزمین می دانیم.

حجت الاسلامموسوی گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران عزت خود و ملت بزرگش را به رخ جهانیان کشیده است و با پیشرفت علمی و وحدت بین آحاد مردم به این درخشش در سطح جهان ادامه خواهد داد .

وی با اشاره به اول خرداد و روز بهورزی و بهینه سازی مصرف گفت: افزایش بهره وری تولیدات و محصولات داخلی هدفی راهبردی در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری تحقق تولید ملی تنها توسط دولت مردان محقق نمی شود و مردم نیز باید در این زمینه حامی تولیدات داخلی باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: دولت و کارخانجات نسبت به افزایش سطح کیفی و بهره وری محصولات داخلی دقت کنند تا شاهد ترقی و رشد اقتصادی کشورمان باشیم .

حجت الاسلام موسوی در خصوص سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر طی عملیات بیت المقدس تصریح کرد: نیروهای ما با فرهنگ و تفکر بسیجی و نیز مقاومت و ایستادگی جانانه عموم مردم موفق شدند دشمن بعثی را شکست دهند و نشان دادند که با مدیریت صحیح می توان اسلام را پیروز میادین نبرد کرد و پرچم باعزت اسلام را در جهان برافراشت .

وی با بیان این‌که راه ما همان راه حماسه‌سازان فتح خرمشهر است تصریح کرد: نسل سوم و نسل‌های آینده انقلاب نیز باید آن‌طور که آنان جان‌برکف و مخلص در مسیر ایستاده‌اند، با همان اخلاص و آزادمردی، مردانه بایستند تا نه‌تنها از کشور، بلکه از گفتمان انقلاب مقدس اسلامی ما که دنیا را برای ظهور مهدی (عج) آماده خواهد کرد دفاع کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مسلمانان از فرصت این ایام مبارک برای تقویت اخلاص و بندگی خداوند   استفاده کرده و از قرائت قران و مناجات غافل نشوند افزود:   خداوند برای هر نفس روزه داران یک تسبیح ثبت می کند و خوابشان عبادت است   و امیدواریم مومنین خود را از نظر روحی تقویت کنند و با تذکره و دعا و تذهیب نفس و نیز ترک هوس های دنیوی از توفیقات این ماه هر چه بیشتر بهره مند شوند   .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.