سرهنگ حبیب جعفرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد درخواست ثبت شده، 344 هزار و 481 فقره کارت کاغذی هوشمند توسط نیروی انتظامی صادر و تحویل متقاضیان و صاحبان کارت ها شده است.
وی اضافه کرد: درست نبودن تصاویر ارسالی یا اطلاعات خواسته شده از افراد، عامل اصلی صادر نشدن حدود یکهزار و 800 کارت هوشمند در آذربایجان غربی است.
وی با بیان اینکه طرح تعویض کارت معافیت نیز از سال 1390 به بعد در حال اجراست، ادامه داد: در این خصوص 132 هزار و 253 فقره کارت صادر شده است.
وی بیان کرد: همچنین در سال گذشته 21 هزار و 975 فقره انواع معافیت تحصیلی و یک هزار و 252 فقره انواع مجوز خروج از کشور صادر شد.
معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته یک هزار و 782 فقره درخواست کفالت در استان رسیدگی شده است.
وی در ادامه گفت: اشخاصی که 28 و 29 ماه سابقه خدمت در جبهه دارند، یک نفر از فرزندانشان از خدمت معاف می شوند و برای پایین تر از آن فقط کسری خدمت صادر می شود.
به گزارش ایرنا، معاونت وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وظیفه ثبت نام، پیگیری، اعزام به خدمت و همچنین اقدامات مربوط به ارائه کارت پایان خدمت، معافیت کفالت، معافیت پزشکی و معافیت موارد خاص را بر عهده دارد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.