به گزارش ایرنا، حسام شیرازه محبت روز سه شنبه در آیین گرامیداشت هفته روابط عمومی و تجلیل از روابط عمومی های برتر حوزه ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: مسوولان روابط عمومی ادارات بدانند که رسانه ها همراه آنها هستند و نقش آنها یک نقش ارتباطی و اطلاع رسانی است.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی سخنگوی اداره نیست و این مدیر آن مجموعه است که باید پای کار باشد، ادامه داد: یک امر تاسف آور است که مدیران یک مجموعه با رسانه ها در ارتباط نباشند و باید این امر تصحیح شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: روابط عمومی ها باید بستر را فراهم و به عنوان پل ارتباطی بین سازمان خود و رسانه ها عمل کنند تا اطلاع رسانی مناسبی از عملکرد ادارات در جامعه صورت گیرد.
شیرازه محبت بیان کرد: ارتباطات در دنیای امروز معنا و مفهوم دیگری دارد و امروز به مدد روابط عمومی ها و رسانه ها موضوع منطقه ای نداریم و همه چیز جهانی است.
عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی به عنوان قلب اداره عمل می کند، گفت: اگر روابط عمومی و خبرنگاران وجود نداشته باشند، کشور پویایی خود را از دست می دهد و باید حمایت های لازم از فعالان این قشر صورت گیرد.
به گزارش ایرنا در ادامه این مراسم از 35 نفر از فعالان بخش اطلاع رسانی و روابط عمومی مجموعه اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی تجلیل شد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.