به گزارش ایرنا، محمد حیدری روز سه شنبه در جلسه شورای روابط عمومی های استان قم در سالن اندیشه دانشگاه قم اظهار کرد: توجیه برخی اقدام های مدیران سازمان ها از سوی روابط عمومی ها باعث خدشه دار شدن اعتماد عمومی خواهد شد.
وی در ادامه افزود: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید اخلاق مدار بوده و با در نظر گرفتن مصالح و منافع سازمان، مردم و جامعه، اقدام های موثری برای برطرف کردن مشکلات انجام دهند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در راستای افزایش همدلی و مشارکت مردم، خاطرنشان کرد: در قرآن کریم اخلاق حسنه پیامبر گرامی اسلام(ص) به عنوان یکی از عوامل فراگیر شدن اسلام ذکر شده است که به نوعی همان جایگاه روابط عمومی در پیشبرد و تحقق اهداف است.
وی با اشاره به برخی برنامه ها و اقدام های جهاد دانشگاهی در حوزه روابط عمومی؛ تشکیل مجموعه نظرسنجی در این نهاد را مورد توجه قرار داد و گفت: نظرسنجی دقیق و به هنگام از جامعه مخاطب می تواند در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها بسیار موثر و کارآمد باشد.
سید رضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم نیز در این جلسه بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای بزرگداشت دهه فجر تاکید کرد و گفت: اقدام های ارزشمند دستگاه های اجرایی باید به خوبی در اختیار مردم و رسانه ها قرار گرفته و برنامه ریزی منسجم برای افتتاح طرح های دستگاه ها انجام شود.
نشست دوره ای روابط عمومی های استان قم به همراه نشست تخصصی «نو انگار» با سه کارگاه آموزشی «مبانی شکل گیری افکار عمومی»، «کاربرد نظرسنجی در روابط عمومی» و «نقش آمار و اطلاعات در فرآیند برنامه ریزی» با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم برگزار شد.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.