کریم حسین زاده روز سه شنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در چالدران افزود: اعتبارات این شهرستان در سال آخر دولت دهم 30 میلیارد ریال بود که اکنون به 900 میلیارد ریال رسیده است.
وی اظهار کرد: این میزان اعتبار در تاریخ چالدران بی سابقه بوده که نشان دهنده عزم و اراده دولتمردان صادق در جهت توسعه پایدار و محرومیت زدایی از این شهرستان است.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش در توسعه جامعه نقش کلیدی دارد و دولت تدبیر و امید به‌رغم تمام کمبودهای منابع و امکانات اعتباری با مدیریت صحیح، نگاه ویژه‌ای به تعلیم و تربیت و تامین زیرساخت‌های مدارس داشته و علاوه بر اختصاص اعتبارات لازم برای آموزش و پرورش چالدران به طور متوسط هر سال سه مدرسه دراین شهرستان ساخته می شود.
وی ادامه داد: دولت در حوزه بهداشت و درمان، ساخت فضاهای آموزشی، راه، آب آشامیدنی روستاها، گاز رسانی، طرح هادی، اتمام طرح مطالعاتی اجرای فاضلاب شهر سیه چشمه، استقرار بنیاد علوی در جهت توسعه و محرومیت زدایی، پرداخت تسهیلات توسعه روستایی اقدامات اثرگذاری داشته و با اقدامات انجام شده چالدران در حال رسیدن به توسعه پایدار است.
امام جمعه چالدران نیز در این آیین گفت: در جامعه ایران اسلامی معلمان از قداست بالایی برخوردار هستند و دانش‌آموزان باید در طول زندگی خود معلمان را به ‌عنوان نماد تعلیم و تربیت به ذهن خود بسپارند.
حجت الاسلام ناصر آقایی اضافه کرد: معلمی شغل انبیاست چرا که راز ماندگاری انبیا در تعلیم و تربیت انسان هاست.
به گزارش ایرنا، در ادامه این آیین از بازنشستگان و فرهنگیان نمونه چالدران با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.