به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، نشستی که قرار بود راس ساعت 16 برگزار شد تا ورود با تاخیر مدیران بیمه سلامت و برخوردهای عجیب با خبرنگاران رسانه‌های مختلف همراه بود.
آغاز این نشست که طی چند روز پیاپی با چندین بار تماس بصورت پیام‌کوتاه، تماس تلفنی و پیام تلگرامی صورت گرفته بود، با درخواست کارت ملی توسط حراست سازمان و سپس به در بسته خوردن خبرنگاران و حضورشان در راهرو بیمه و درنهایت با توهین یک کارمند همراه شد.
این اتفاقات ناخوشایند در جلسه‌ای با حضور مدیر کشوری و توسط روابط عمومی سازمانی که سال قبل هم در همایش کشوری‌اش انواعی از توهین‌ها را به خبرنگاران روا داشته بود بنا به گفته یکی از خبرنگاران به مدیرعامل کشوری، نشان از کیفیت خدماتی است که در این سازمان ارائه می شود.

طاهر موهبتی مدیرعامل و رئیس سازمان بیمه سلامت کشور بعد از شنیدن ناراحتی خبرنگاران با انتقاد از رفتار کارمندان با اصحاب رسانه، از پیگیری این موضوع و برخورد با فرد یا افراد خاطی خبرداد.
وی اظهار کرد:  کسی که به خبرنگار بی‌احترامی کند، باید به سلامت عقلی او شک کرد، در این مورد از خبرنگاران عذرخواهی میکنم و با خاطیان برخورد خواهد شد.
موهبتی ادامه داد: این مورد به تخلفات اداری ارجاع و نتیجه باید به اطلاع رسانه‌ها برسد.

گفتنی است در پایان این نشست و بعد از اتفاقات رخ داده، خبرنگاران در اقدامی هماهنگ، از پوشش این نشست خودداری کردند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 918975
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.