محمدرضا محمدی فلاح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر حدود چهار هزار و 500 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند.
وی اضافه کرد: همچنین نزدیک به 400 عضو هیات علمی در رده های مختلف در این دانشگاه تدریس می کنند که بخش قابل توجهی از آنان، دانشیار و استاد هستند.
وی بیان کرد: در سال گذشته شاخص دانشیار و استاد به کل اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی حدود 21 درصد بود که این رقم در سال جاری به 35 درصد رسیده است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به این آمار در حال حاضر بیش از 100 دانشیار و استاد در این دانشگاه در حال تدریس هستند.
محمدی فلاح گفت: این ارقام نشان می دهد که دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از لحاظ رتبه اساتید بالاتر از استاندارد کشوری است که این امر موفقیتی قابل توجه به شمار می رود.
به گزارش ایرنا ارومیه یکی از شهرهای پیشرفته در حوزه دانشگاهی بوده و واحدهای دانشگاهی متعددی چون دولتی، علوم پزشکی، صنعتی، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی و غیرانتفاعی در این شهر فعال است.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.