امام جمعه ارومیه برضرورت حمایت از کالای ایرانی با همدلی مردم و مسئولان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ اقتصادی غرب با کشورمان گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید همه مسئوالان ومردم با اتحاد وهمدلی از کالای ایرانی حمایت کنند و با استفاده از کالای ایرانی اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی با بیان به اینکه در برخی موارد کالاهای تولید داخل کیفیت بسیار خوبی داشته و به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود گفت: حتی در صورت پایین بودن کیفیت و بالا بودن قیمت نیز باید استفاده از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهیم .

وی ضمن تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج)  و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) و فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) به تلاش گران عرصه امنیت و پایداری اشاره کرد و گفت:امنیت کشور مرهون زحمات  شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان و نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی با بیان اینکه متکی بودن به دستورات الهی و توسل به اهل بیت (ع) سرلوحه کار سربازان گمنام است افزود: تفاوت نیروهای اطلاعاتی و نظامی جمهوری اسلامی با سایر کشورها  متکی بودن به دستورات اسلام و دینداری است که سبب پیروزی در مقابل دشمنان می شود.

امام جمعه با اشاره به بارش رحمت الهی دراستان  افزود: لازمه نعمت الهی، شکر الهی است و شکر سبب فراونی نعمت می شود که برای بارش های اخیر باید مردم و کشاورزان شکرگزار باشند.

وی ادامه داد: زکات موجب افزایش نعمت های الهی است لذا برای شکر نعتهای الهی کشاورزان و باغداران منطقه در موقع برداشت محصول خود پرداخت زکات را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام قریشی ضمن اشاره به مباحث معاد و بیان اینکه گنهکاران و صالحان از سیمایشان شناخته مى شوند افزود: در قیامت افراد صالح و نیکوکار  سفیدرو  و بدکاران و معصیتکاران  رو سیاه محشور   روسیاهان به جهنم و رو سفیدان به  بهشت وارد  خواهند شد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.