امام جمعه ماکو گفت: دولت مشکلات کارگران را حل کندـ
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام رنجبری در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو بر لزوم ایجاد امنیت جانی و مالی کارگران تاکید کرد و گفت: کارگران آبروی مملکت هستند و باید در راستای حل مشکلاتشان اقدامات جدی‌تری از سوی دولت اتخاذ گردد.
حجت الاسلام رنجبری کارگران صنایع را مجاهدان اقتصادی دانست و گفت: اصل پیشرفت اقتصاد کشور در سایه این بزرگمردان تحقق می یابد.
وی گفت: انسان هایی که در امورات کاری و خدمت به مردم زحمت میکشند عرق پیشانی آنها همانند خون شهدا با ارزش است. وی گفت: نیروهای مسلح ایران بصیر، آگاه و موقعیت شناس هستند و دلیل محبوبیت آنها در بین مردم اتحاد و فناناپذیری آنها است.
امام جمعه شهرستان ماکو با اشاره به اینکه دشمنانی همیشه و در هر برهه از زمان سعی می‌کنند دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران را زیر سوال ببرند ادامه داد: امروزه شاهد آن هستیم که به برکت خون پاک شهدا و همبستگی بین آحاد مردم و نیروهای مسلح، نقشه های شوم آنها با خاک یکسان شده است.
امام جمعه شهرستان ماکو ارتباط با جوانان و اعتماد به آنها را رمز موفقیت در امورات کشوری برشمرد و تصریح کرد: اعتماد به این قشر موفق در طول تاریخ نشان داده است تفکر جوان در تغییر معادلات استراتژیک در سطح ملی تاثیر بسزایی دارد.
وی تاکید کرد: امروزه مردم ایران افتخار میکند که بومی‌سازی انرژی هسته‌ای و تبدیل آن به صنعت توسط جوانان متفکر کشورمان تحقق یافته است.
امام جمعه شهرستان ماکو در ادامه گفت: ترویج شهوات و شبهات دو نسخه اصلی در دستور کار دشمن در جهت ایجاد اختلاف بین مردم کشور ایران است که در این زمینه مردم باید آگاه تر از گذشته گام بردارند.
حجت الاسلام رنجبری در ادامه با اشاره به اینکه در اسلام نسبت به مشورت توصیه های بسیاری شده است ضمن گرامیداشت روز شوراها بر لزوم دوری از اختلاف، منیّت و خودخواهی تاکید کرد و گفت: عوامل زمینه‌ساز پیشرفت روستا، شهر، استان و در نهایت کشور در سایه اتحاد و همبستگی بین مسئولین و مردم محقق می شود.
وی در ادامه در خطاب به شوراهای شهر ماکو گفت: نبود و ناقص بودن پلاک منازل در سطح شهر ماکو تبدیل به یک معضل مهم شده است لذا هرچه سریعتر شهرداری و شوراها باید بر این امر رسیدگی جدی داشته باشند.
حجت الاسلام رنجبری ضمن گرامیداشت روز معلم و اساتید دانشگاهی این قشر را افراد زحمتکش در علم و آموزش دانست و گفت: دولت باید در راستای حمایت از این جهادگران علم و دانش، بسته‌های حمایتی تهیه نماید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.