به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز پنجشنبه در نشست ستاد هماهنگی تجلیل از مقام معلم که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، به نقش آموزگاران در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید به نقش خطیر معلمان در تعلیم و تربیت آگاه باشند.
وی با بیان اینکه مدارس سنگر اول تحصیل هستند، افزود: آموزگاران سهم بالایی در عرصه اخلاق و تربیت دانش آموزان دارند و از سوی دیگر ارزش معلم در سخنان ارزشمند پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ع) و در نصایای شریف امام راحل و مقام معظم رهبری برای همه روشن و مشخص است که دریایی از معنا و مفهوم را در پی دارد.
رنجبر یادآور شد، از بخشداران انتظار داریم ستادی تحت عنوان تقدیر از مقام معلم تشکیل دهند و یا آیین هایی در سطح روستاها با همکاری ادارات و شوراها برگزار کنند، تا معلمان بدانند مسئولان در راستای حفظ حرمت آنان می کوشند.
به گفته وی، درصدد هستیم شورای اداری برای توجه ویژه به آموزگاران تشکیل دهیم و سرکشی از مدارس را در همه ایام سال در دستور کار قرار دهیم.
وی خاطرنشان ساخت، اگر آموزگاران در کنار ما نباشند بسیاری از کارهای مدیریتی و حاکمیتی دولت به خوبی اجرا نمی شود لذا شایسته است با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری، برنامه ای برای تجلیل از مقام معلم در سطح شهر برگزار شود.
28 هزار فرهنگی کرمانشاه در چهار هزار و 600 مدرسه کار تعلیم و تربیت 320 هزار دانش آموز استان را برعهده دارند.
تعداد فرهنگیان بازنشسته استان کرمانشاه نیز 18 هزار نفر است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.