معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته جوان بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع در استان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد حسین حسنی در نشست خبری تشریح برنامه های هفته جوان اظهار کرد: به مناسبت هفته جوان بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در سطح شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در جشنواره استانی علی اکبر که در ارومیه برگزار خواهد شد، ۱۹ جوان شاخص استان در حوزه های مختلف معرفی و تجلیل خواهند شد و همچنین در این هفته کرسی های آزاد اندیشی در سه محور اجتماعی، فضای مجازی و اقتصادی برگزار می شود.

حسنی در خصوص برنامه هفته جوان تصریح کرد: نامگذاری یکی از خیابانها به نام خیابان جوان در شهرهای مختلف استان، اجرای برنامه های ورزشی ویژه جوانان در سراسر استان، احداث پیاده رو جوانان در ارومیه به منظور عرضه تولیدات صنایع دستی و کارهای هنری و فعالیتهای ویژه جوانان در یکی از خیابانهای کم ترافیک شهرستان ارومیه، ایجاد اتوبوس مشاوره تحصیلی، ازدواج، مشاوره رفتاری، بهداشتی و سلامت در نقاط پرتردد شهر ارومیه به منظور ارائه خدمات بیشتر به جوانان از اهم برنامه های هفته جوان هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان خاطر نشان کرد:۶۰ سازمان مردم نهاد جوانان دارای اعتبارنامه رسمی در استان در حال فعالیتند و ۱۴۰ مورد دیگر نیز در حال طی مراحل دریافت اعتبارنامه و دریافت مجوز هستند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.