فرماندار سلماس گفت: کلید ایجاد تحول فرهنگی جامعه در اختیار آموزش و پرورش است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلماس که باحضور مسئولین شورای اداری شهرستان و نیز مسئولین واحدهای مختلف آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، با تبریک مجدد عید مبعث و تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه و روز معلم گفت : هر اتفاق مبارک و دگرگونی چه در بعد فرهنگ و چه در اقتصاد و یا در ابعاد دیگر منوط به تحول فرهنگ آن جامعه می باشد و ایجاد کننده این اتفاق مبارک یقینا همان معلمان هستند .

وی با اشاره به اینکه  آموزش و پرورش طلایه دار تحول فرهنگی هرجامعه است  اظهارکرد:رمز موفقیت جامعه فقط در آموزش و پرورش است و همه باهم باید در بحث رفع مشکلات و آسیبهای اجتماعی بصورت متفق القول با تمام توان از لحاظ اعتبارات ، امکانات ، تجهیزات و ... به آموزش و پرورش کمک نمائیم .

اصغری ضمن ابراز خرسندی از ارائه خدمت رسانی آموزش و پرورش به اسکان میهمانان نوروزی 97 خواستار توسعه فضاهای آموزشی از خیرین مدرسه ساز شد .

رسول موسی زاده مدیر آموزش و پرورش سلماس نیز با ارائه گزارشی از روند کار ، مصوبات جلسات گذشته و دستور کار جلسه مزبور اعلام کرد : در سال آینده 8هزار و 577 نفر ورودی اول ابتدایی ، هفتم و دهم داریم که نیاز به تهیه و تولید پوشاک ویژه دوره مربوطه داشته که  توجه جدی در امر بازرسی مسئولین  از مراکز تولید و سایر موارد لازم در این امرا را می طلبد .

موسی زاده اظهار کرد: شهرستان سلماس میزبان مسابقات استانی قرآن فرهنگیان در نیمه دوم اردیبهشت خواهدبود.

وی تصریح کرد: جشنواره تجلیل ازخیرین مدرسه سازوکلنگ زنی احداث مدرسه2کلاسه درروستای شیره نی بخش کوهسار این شهرستان نیز در هفته جاری برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.