رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خوی گفت :امسال شاهد رشد ۱۵ درصدی حضور گردشگران نوروزی در این شهرستان بودیم .
عزیز میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد : با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط ستاد سفر شهرستان خوی امسال شاهد رشد ۱۵ درصدی حضور مسافران نوروزی در این شهرستان بودیم .
وی بابیان اینکه نوروز امسال تعداد ۱۵ هزار نفردر مراکز اقامتی شهرستان اسکان داده شده اند تصریح کرد: حدود ۴۰۰ هزار نفر از آثار باستانی و مراکز گردشگری خوی بازدید کردند که مقبره شمس با ۱۵۰ هزار نفر بازدیدکننده بیشترین آمار را بخود اختصاص داده است .
میرزایی بااشاره به برگزاری مراسم نوروزگاه در ایام نوروز در سطح شهرهای شهرستان خوی گفت : در این مراسم آیین های نوروزی نظیر تکم گردانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت که استقبال بسیار خوبی از این برنامه هاشد‌.
وی راه اندازی اتوبوس گردشگری و مسابقات رالی خانوادگی را از دیگر برنامه نوروزی ستاد سفر خوی اعلام کرد و گفت : از مجموعه فرمانداری ، شهرداری و رسانه های خوی که در برگزاری هر چه باشکوه برنامه ها همکاری کردند تشکر و قدردانی می کنم .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.