حسن محمودی اصل زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت 190 هزار و 507 عدد اقلام فرهنگی و آموزشی بین مسافران توزیع شد و پنج هزار و 66 نمازگزار فریضه دینی خود را در 19 خیمه نماز این جمعیت ادا کردند.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 9 هزار و 544 نفر از خدمات سلامتی این جمعیت از جمله کنترل فشارخون و ارائه نکات ایمنی و امدادی بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: 23 هزار و 13 مسافر نوروزی نیز با امضای میثاق نامه در پست های ایمنی و سلامت هلال احمر آذربایجان غربی به پویش ملی ' نه به تصادفات جاده ای' پیوستند.
وی با اشاره به اینکه 186 مورد حوادث در ایام نوروز امسال توسط تیم های امداد هلال احمر آذربایجان غربی امداد رسانی شد، گفت: اعضای این جمعیت در قالب طرح امداد و نجات به 485 حادثه دیده امدادرسانی کردند.
به گزارش ایرنا، رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروزی 1397 شمسی در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور از 25 اسفندماه با رژه تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر استان در ارومیه آغاز شد و تا فردا / 15 فروردین 1397/ ادامه می یابد.
سه هزار و 500 نفر نیروی امدادگر متخصص، نجاتگر، پزشک داوطلب و عوامل امدادی در طرح ملی امداد و نجات هلال احمر در پایگاه های هلال احمر آماده باش بودند.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.