فرماندار سلماس بر لزوم راهنمایی دقیق مسافرین نوروزی برای بهره مندی از ظرفیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در بازدید از پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سلماس با اشاره به تلاش های جوانان هلال احمر سلماس در جهت معرفی و استقبال از مسافرین نوروزی این شهرستان گفت: راهنمایی دقیق و مؤثر مسافرین نوروزی با هدف اقامت در شهرستان و بهره مندی از ظرفیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی شهرستان، ضرورت دوچندانی در ایام نوروز می یابد که اعضای جوان هلال احمر شهرستان به نحو احسن این امر را محقق بخشیده اند.

وی افزود: جوانان هلال احمر سلماس در تمامی صحنه ها حضور مقتدرانه دارند و در سخت ترین شرایط با حضور مقتدرانه وداوطلبانه به کمک هموطنان می شتابند.

فرماندار سلماس با اشاره به ظرفیت بالای جوانان هلال احمر سلماس خاطر نشان کرد: آنچه که باعث جلب توجه و نظر تمامی مسافرین و هموطنان عزیز شده، حضور جوانان شهرستان با ابتکارات و ایده هایی نو از قبیل طرح بهرفت و کمپین «نه به تصادفات جاده ای» همراه و همگام با ارائه خدمات راهنمایی و امدادی است.

به گزارش ایسنا؛ فرماندار سلماس در راستای ارتقاء فرهنگ رانندگی و کاهش آمار خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات جاده ای با امضای میثاق نامه کمپین نه به تصادفات جاده ای به این پویش ملی پیوست.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.