'صلاح محمدی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه هزار و 808 نفر از این تعداد در مهمانسراها و مدارس شهرستان اقامت کردند.
وی با تاکید بر اینکه میزان اقامت مسافران در 9 روز نخست سال گذشته یکهزار و 309 نفر بوده است، ادامه داد: در این مدت اقامت نوروزی در سردشت 1.91 برابر شده است.
محمدی همچنین اضافه کرد: هشت مدرسه با ظرفیت 60 کلاس، 2 مهمانسرا با ظرفیت بیش از 80 تخت، 15 مهمانسرای ادارات با ظرفیت 140 نفر و یک سالن ورزشی با 25 چادر برای اسکان اضطراری مسافران آماده سازی شده است.
محمدی همچنین با اشاره به نظارت های لازم در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی بیان کرد: در این مدت 57 مورد بازدید نظارتی از اقامتگاه ها، مراکز گردشگری، بازارچه ها، غرفه های عرضه مواد تنظیم بازار و مکان های اسکان مسافران انجام شده است.
وی افزود: هموطنان در صورت نیاز می توانند از طریق شماره 09629 با سامانه نظارت این اداره تماس بگیرند و شکایت ها و درخواست های خود را در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، سردشت 33 اثر تاریخی ثبت شده ملی دارد که سایت باستانی ربط، حمام تاریخی مربوط به دوران قاجار، پل قلعه تاسیان مربوط به دوران قاجار از مهم ترین آنهاست.
آبشار شلماش، آبشار رزگه، آبشار نیوه ژ، دشت وزنه، دشت مردواو (مرداب)، دشت باژار، چشمه آب معدنی گراوان، رودخانه دائمی زاب، دره خدرآباد، منطقه کوهستانی بیوران، گردنه زمزیران، و 90 هزار هکتار جنگل از دیگر جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهرستان است.
7562/3093 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.