معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: توجه به حفظ سرمایه اجتماعی یک ضرورت است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی آیین تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید چایپاره در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد که علیرضا رادفر در این مراسم افزود:موضوعی که همه باید به آن توجه و به تحقق آن کمک کنیم موضوعی بنام سرمایه اجتماعی است.

رادفر افزود: برای ایجاد یک حاکمیت یا دولت به معنای عمومی سه شاخص لازم است؛ شاخص سرزمینی که درآن یک نظام سیاسی مستقر باشد و آن نظام سیاسی که در آن سرزمین در واقع اعلام حاکمیت می کند و مردمی که در این خاک و این محدوده سرزمین و در کنار آن حاکمیت سیاسی زندگی می کنند، این سه فاکتور دولت به معنای عمومی را شکل می دهد اما هیچ کدام از اینها ماندگار نیستند مگر اینکه رضایت مردم که همان سرمایه اجتماعی است در آنجا جلب شود.

وی اضافه کرد: آن چیزی که امروز اندیشمندان در جامعه از آن بعنوان سرمایه اجتماعی یاد می کنند و تلاش دارند که هرروز این سرمایه را بیشتر کنند رضایت مردم از حاکمیت و عملکرد مدیران است.

معاون استاندارآذربایجان غربی گفت: هر جا حضور مردم در آنجا پررنگ است شاهد شکوفایی و پیروزی و شاهد گره گشایی مشکلات هستیم؛ ما مسئولین برای حفظ سرمایه اجتماعی تمامی تلاش خود را باید انجام بدهیم وباید ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشیم برای اینکه این مردم ولی نعمتان این نظام هستند.

رادفر در پایان اظهار کرد: این جلسات تودیع ومعارفه برای همه یک تمرین است تمرین برای اینکه بدانیم این مدیریت ها روزی هستند و روز دیگر نیستند و این یک امر اجتناب ناپذیر است.

درپایان مراسم با اهدای لوح تقدیر استاندار آذربایجان غربی از زحمات و تلاش های "مرتضی اصغری" فرماندار پیشین چایپاره تجلیل و حکم فرمانداری "علی محمدی ایروانلو" توسط معاون سیاسی  استاندار آذربایجان غربی به وی اعطا شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.