حجت الاسلام محمد تقی صاحب الزمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: بیگانگان در تلاش هستند که به این نظام و جوانان این خاک ضربه بزنند و مردم و مسئولان باید در مقابل این توطئه ها، هوشیارانه رفتار کنند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهای منطقه است که استقلال خود را حفظ کرده و در مقابل دشمنان ثبات و امنیت منطقه نیز ایستاده است.
وی اضافه کرد: مردم باید پشتیبان این نظام که میراث امام خمینی (ره) است، باشند تا بتوانند با قدرت راه اسلام و انقلاب و شهدا را ادامه دهند و از فرمایشات و راهنمایی های مدبرانه رهبر معظم انقلاب نیز بهره مند شوند.
حجت الاسلام صاحب الزمانی با تبریک فرارسیدن عید نوروز، فصل بهار و زنده شدن دوباره طبیعت را نشانه لطف و عظمت پروردگار متعال دانست و اظهار کرد: در روز قیامت نیز انسان ها دوباره زنده می شوند تا پاسخگوی اعمال خود باشد و فصل بهار گواه بر این وعده الهی است.
امام جمعه موقت ارومیه تاکید کرد: مردم از خرافه گویی و خرافه پرستی پرهیز کنند و بدانند که روز نحسی در سال وجود ندارد و نحس دانستن روز 13 فروردین، گناه است.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام محمد تقی صاحب الزمانی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.