به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوار پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز با بیان اینکه هرساله بر توانمندی این فرهنگ افزوده می شود افزود:در شرایط بحران روحیه بسیجی مردم بسیار نمود پیدا می کند مثل زلزله کرمانشاه که در این اتفاق گروه بزرگی از مردم بسیجی وار برای کمک به حادثه دیدگان شتافتند.
وی گفت: بیش از 50 کامیون کمک مردمی از مساجد استان به نواحی زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.
سردار شاهوار پور افزود: فرهنگ بسیجی با وقوع انقلاب اسلامی با هدایت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب توسعه یافت.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان عنوان کرد: یکی از اقدام های بسیار مهم بسیج در سال های اخیر محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور است که دراین طرح گروه های خودجوش مردمی تشکیل شد و به این مناطق اعزام شدند.
سردار شاهوار پور رویکرد دیگر بسیج را در حوزه پژوهش و علم نام برد و افزود: بسیجیان با ابداع واختراع به دنبال ارتقاء درجه علمی کشور هستند.
وی گفت: درحوزه دفاعی نیز بسیج به خوبی وارد شد و با دسترسی به فناوری ساخت موشک باعث قدرتمندی دفاعی بسیج و نیروهای نظامی کشور شده است. در حوزه هسته ای نیز بسیج با دستاوردهایی که داشته است باعث شد استکبار احساس خطر کند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در ادامه با تبریک شکست و نابودی کامل داعش افزود: داعش به گونه ای توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی آموزش دیده بود تا اقدام های قهری علیه ایران داشته باشد.
وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم دیوارهای حاکمیت داعش را در هم شکستند افزود: بسیج مقتدارانه در میدان جنگ با داعش ایستاد و جنگید تا از ورود دشمنان اسلام و انقلاب به کشور جلوگیری کند، شهدای مدافع حرم زیادی را در این راه اهدا کرد و اکنون به پیروزی برچیده شدن حکومت داعش دست یافته است.
سردار شاهوار پور عنوان کرد:بسیج یک اقدام برجسته در تاریخ ایران است، نیروهای بسیجی در هشت سال جنگ تحمیلی نیز اقتدار و از خودگذشتگی خود را نشان دادند.
5 آذر به عنوان روز بسیج نامگذاری شده است.
نمایشگاه بسیج توسط فعالان حوزه بسیج نواحی مختلف اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر برپا شده است.
7158/6068
خبرنگار: زینب فرحانی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.