معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی خواستار نظارت مستمر دستگاههای ذیربط بر عرضه اقلام و ارائه خدمات در ایام نوروز شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با دستور کار تنظیم بازار شب عید در محل استانداری برگزار شد، بر ضرورت نظارت مستمر بر بازار شب عید تاکید کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فرا رسیدن سال جدید، لازم است بازرسین و دستگاههای ذیربط بصورت مستمر بر عرضه اقلام و همچنین ارائه خدمات در این ایام نظارت داشته باشند.

وی نظارت را از عوامل تاثیرگذار در بخش اقتصاد عنوان کرد و گفت: نظارت کافی در راستای توزیع و عرضه اقلام شب عید و خدمت رسانی شایسته به شهروندان، موجب رضایتمندی مردم و همچنین مسافران نوروزی استان خواهد بود.

معاون استاندار آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز و میوه شب عید در استان وجود ندارد؛ عرضه پرتقال و سیب نیز در 460 مرکز توزیع تحت نظارت سازمان تعاون روستایی استان آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طرح ویژه نظارتی پایش کالا و خدمات از 15 بهمن آغاز شده و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد یافت.

اسمعیل کریم زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز به توزیع میوه ها در استان از 20 اسفند بر اساس اعلام کمیسیون تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: این میوه ها در 17 شهرستان استان در فروشگاههای تعاون مصرف جهاد کشاورزی، فروشگاههای تعاون روستایی و محل هایی که ادارات صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی فرمانداران معرفی کرده اند توزیع می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.