امام جمعه سلماس گفت: به فرموده مقام معظم رهبری؛ اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه هم خوانی ندارد و مسئولین این مسئله را جدی بگیرند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،‌ حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: معظم له می فرمایند مسئولان اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و فقط حرف نزنند چراکه اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه هم خوانی ندارد و در اقتصاد مسئله تولید و اشتغال مهمترین مسئله است.

وی با تبریک روز مادر و ولادت خانم فاطمه زهرا(س) و نیز ولادت امام خمینی(ره) گفت: از ابتدای خلقت تا قیامت تنها یک زن مقام عصمت دارد که حضرت فاطمه زهرا است  و در بالا بودن شان و منزلت این بانوی بزرگوار همین بس که خداوند به پیامبر میفرماید اگر فاطمه نبود هیچکدام شمارا خلق نمیکردم.

حجت الاسلام موسوی با تبریک سالروز ولادت امام خمینی (ره) اظهار کرد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی همواره به بالاتر بودن نقش زن از مرد اشاره داشت و می فرمود زن پرورش دهنده زنان و مردان ارجمند است و از دامن زن مرد به معراج میرود و دامن زن محل تربیت زنان و مردان بزرگ است.

امام جمعه سلماس خاطرنشان کرد:  در زمان رضاشاه و محمدرضاشاه هم به بهانه ازادی زنان مسئله کشف حجاب را مطرح کردند و رضاشاه در رسیدن به این ارزوی خود ناکام ماند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: زنان ما توجه کنند افتخار زن این نیست که طلای بیشتر داشته باشد بلکه جایگاه والاتری دارد که بهشت زیرپای مادران است.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.