معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: برگزاری سومین دوره همایش حقوق شهروندی در توسعه کشور و استان بسیار موثر است.

ناصر امیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اذربایجان غربی با اشاره به اهمیت اجرای حقوق شهروندی در کشور افزود: لازمه توسعه هر کشور و منطقه  رعایت حقوق شهروندی است لذا با اجرای منشور حقوق شهروندی و برگزاری همایش هایی در این خصوص با ایجاد امینت و ارامش زمینه  جذب سرمایه گذار فراهم شده و بسترهای توسعه کشور و استان مهیا می شود.

وی لازمه تحقق حقوق شهروندی را توجه ویژه نهادها و مردم به آن دانست و گفت: امیدواریم با رعایت موارد مربوط به حقوق شهروندی هم از سوی مردم و هم از سوی نهادها و سازمان‌های مرتبط با آن شاهد بهتر شدن وضعیت اجتماعی و سیاسی کشور باشیم.

وی یادآورشد: برگزاری همایش حقوق شهروندی و حضور اساتید برجسته علمی  نقش مهمی در شناساندن جایگاه شهرو استان داشته و این مهم بسیار تاثیر گذار خواهد بود و جهاد دانشگاهی با بستر سازی علمی در موضوعات بکر و کاربردی همیشه پیشرو بوده است و این همایش نیز از جنس چنین کارهایی است.

امیری با اشاره به اهمیت اجرای منشور حقوق شهروندی و ابلاغ ان توسط رئیس جمهور محترم تصریح کرد: رئیس جمهور باید پیگیر اجرای دستور العمل ها و مصوبات منشور حقوق شهروندی توسط مسئولین در کشور باشد و قوه سه گانه نیز با نظارت بر اجرای صحیح انها زمینه نمود عدالت اجتماعی ،ارامش و امید و نشاط  رادرجامعه  فراهم کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.