رئیس هیات کبدی آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فاطمه منصوری، محبوبه سنچولی، فاطمه احمدی، فاطمه کرمی خاتونبان، ملیحه میری، طاهره تیره گر، زهرا عباسی، صدیقه جعفری، فریده ظریف دوست، هاجر شاهین کمال، سعیده جعفری، رویا داودیان، مرضیه عشقی، سمیرا عطاردیان، آزاده صیدی، سیما شرقی، سمانه افخم در این اردو حضور دارند.
عیسی زینالی اضافه کرد: 'شایلا جین/ Shala Jin / ' از کشور هندوستان به عنوان سرمربی تیم ملی، صفورا یادی و زهره تربتی نژاد به عنوان مربی، لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز، اعظم الملوک بندری به عنوان سرپرست و زهرا رحیمی نژاد به عنوان مدیر فنی در این دوره از اردوی تیم ملی حضور دارند.
به گفته وی چهارمین دوره از اردو تیم ملی کبدی بانوان هشت روزه است و هاجر شاهین کمال و سمانه افخم نیز 2 بازیکن ارومیه ای عضو تیم ملی هستند که به این اردو دعوت شده اند.
وی اظهار کرد: بازیکنان این رشته ورزشی در آذربایجان غربی می توانند در تمرین ها حاضر شوند تا از تجربه های مربیان، بازیکنان و اعضای تیم ملی بهره لازم را ببرند.
به گزارش ایرنا تیم ملی کبدی زنان ایران پیش از این و در بازی های آسیایی 2014 میلادی اینچئون نایب قهرمانی و در بازی های 2010 گوانژو رتبه سوم بازی ها را از آن خود کرده است.
این تیم همچنین مدال نقره بازی‌های آسیایی داخل سالن 2013 را کسب کرد؛ این رقابت ها یک رویداد چند ورزشی تازه بوده که نخستین دوره آن در سال ۲۰۱۳ در اینچئون کره جنوبی با تلفیق بازی‌های آسیایی داخل سالن و بازی‌های آسیایی هنرهای رزمی برگزار شد.
بازی‌های آسیایی جاکارتا از اواخر مرداد سال 1397 در اندونزی آغاز می شود.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.