احسان مهدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'لایو' به نویسندگی و کارگردانی 'پدرام حبیب پیران'، 'سورا' به کارگردانی 'وحید معصومی سرای' و 'سَس' به کارگردانی 'ارتوران نجفی' در این جشنواره حضور دارد.
وی اضافه کرد: پریسا صادق زاده و پدرام حبیب پیران در فیلم کوتاه 'لایو' هنرنمایی کرده اند.
وی ادامه داد: هادی افتخارزاده، میترا آهور، سنا پورسعیدی، پویا شکیبی، وحید رضوی، صدیقه مقدم و مبینا علیزاده نیز در فیلم کوتاه 'سورا' به ایفای نقش پرداخته اند.
مهدیان بیان کرد: تقی تورکمانی و توران ملک آرا نیز بازیگران فیلم کوتاه 'سس' هستند.
وی اعلام کرد: فیلم 19 دقیقه ای 'سس' روز جمعه 11 اسفند، فیلم 6 دقیقه ای 'لایو' در روز شنبه 12 اسفند و فیلم 16 دقیقه ای 'سورا' نیز روز سه شنبه 15 اسفند در این جشنواره به نمایش در می آید.
رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت: فیلم 'سَس' در اولین حضور بین المللی خود جایزه بهترین فیلم 'هشتمین جشنواره بین المللی فیلم خانواده جمهوری آذربایجان' را که سال گذشته در شهر باکو برگزار شد، به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی یازدهمین جشنواره بین المللی بوسنی و هرزگوین نیز در سال جاری به این اثر تعلق یافته است.
وی ادامه داد: این اثر همچنین جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی سیزدهمین جشنواره بین المللی روسیه را نیز در همین سال از آن خود کرده است.
به گزارش ایرنا، انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر بوده و یک نمایندگی آن در بوکان دایر است؛ آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش فیلم های تاثیرگذار در طول سال در قالب برنامه 'پاتوق فیلم' یا 'سینمای آینده' از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی است.
پانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر یکی از بزرگترین گردهمایی های تصویری در ایران است که پانزدهمین دوره آن در رشته های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم در بخش های مختلف با مدیریت 'سیف الله صمدیان' از یکم تا بیستم اسفند سال جاری در تهران برگزار می شود.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.