رضا طلایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات فوتسال قهرمانی دختران استان آذربایجان غربی به مدت سه روز به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار شد و دختران فوتسالیست تکاب توانستند با سه برد و یک تساوی مقام نخست این مسابقات را از آن خود کنند.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات 5 تیم ازشهرستان های ارومیه، ماکو، میاندوآب و تکاب با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از تکاب، تیم های ارومیه الف و ماکو مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
وی با بیان اینکه تیم فوتسال دختران تکاب تیم های ارومیه الف، ارومیه ب و میاندوآب را با اختلاف گل بالا شکست داده و در مصاف با تیم ماکو نیز به نتیجه مساوی دست یافت، گفت: تیم فوتسال دختران شهرستان تکاب با این قهرمانی توانست سهمیه حضور در مسابقات دسته 3 فوتسال دختران کشور را کسب کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان تکاب ادامه داد: تیم فوتسال دختران تکاب در این مسابقات با 8 بازیکن به مربیگری الناز بی باک به مصاف رقیبان خود رفت و توانست با 24 گل زده و تنها 4 گل خورده در این مسابقات بدرخشد.
طلایی گفت: زهرا کرامتی از بازیکنان تیم فوتسال دختران تکاب نیز به عنوان برترین گلزن مسابقات فوتسال قهرمانی آذربایجان غربی معرفی شد.
وی افزود: هفته گذشته نیز تیم هفت سنگ دختران تکاب که متشکل از بازیکنان فوتسال است به مقام قهرمانی مسابقات هفت سنگ قهرمانی کشور در آبادان دست یافت.
وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار ورزشکار در قالب 30 هیات ورزشی در تکاب فعالیت می کنند، بیان کرد: امسال ورزشکاران شهرستان تکاب در عرصه های جهانی و ملی توانستند مدال های رنگارنگ را کسب کنند که قهرمانی باربد صداقت کاراته کای تکابی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا و قهرمانی تیم ورزش رزمی آرنیس در مسابقات بین المللی بلاروس از مهمترین آنها به شمار می رود.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.