به گزارش ایرنا ایرج شجاعی روز یکشنبه در جلسه شورای کارگروه اشتغال مهاباد افزود: این طرح ها بر اساس سیاست های کلی دولت مبنی بر جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ایجاد اشتغال پایدار تصویب شده است و با اجرای آنها برای 370 نفر اشتغال ایجاد می شود.
وی با اشاره به اینکه کمیته راهبردی و شورای کارگروه اشتغال راهنمای نحوه سرمایه گذاری بخش خصوصی است، اظهار کرد: تمام طرح های ارائه شده در این کمیته فنی با حضور کارشناسان دستگاه های مربوطه و بانک های عامل بررسی شده و طرح های واجد شرایط و دارای توجیه کامل اقتصادی به تصویب نهایی رسیده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد نیز در این جلسه با بیان اینکه طرح های تصویب شده در کمیته فنی استان نیز دوباره کارشناسی می شود، گفت: تاکنون اعتباری برای طرح های اشتغال پایدار و فراگیر روستایی پرداخت نشده است.
علی خضرزاده افزود: اعتبار طرح ها برای شهرستان ها محدودیت ندارد و براساس میزان تقاضا در شهرهای مختلف استان اختصاص داده می شود.
وی با تاکید بر اینکه طرح های پیشنهادی باید قبل از نام نویسی توسط اداره مربوطه دارای تائیدیه و توجیه اقتصادی باشد، افزود: تصویب نهایی این طرح ها و معرفی به بانک بر اساس میزان اشتغال زایی و توجیه اقتصادی در منطقه است.
خضرزاده ادامه داد: اعتبار این طرح در صورت معرفی به بانک از طرف کمیته فنی استان در سه ماه اول سال آینده پرداخت خواهد شد.
در ادامه جلسه چند سرمایه گذار بخش خصوصی به ارائه طرح های پیشنهادی و مشکلات خود پرداختند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.