به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های این هفته نمازجمعه سلماس با اشاره به هشتم اسفند، روز تربیت اسلامی افزود: تقویت حس هم نوع دوستی، ترویج مکارم اخلاقی و باورهای دینی از جمله اموری است که انتظار می رود خانواده ها در این خصوص احساس مسئولیت کنند.
وی اضافه کرد: اسلام، دین علم و آگاهی است و بدون شک با ترویج آموزه های اسلامی در بین کودکان و نوجوانان می توانیم نسلی توانمند در عرصه های گوناگون داشته باشیم.
وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اسلامی گفت: تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان محور فعالیت های فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت قرار گیرد و برای انجام آن باید همه عوامل در مدارس همکاری کنند.
وی ادامه داد: اگر دانش آموزان با تربیت دینی و قرآنی آشنا شوند، هیچ تهدید نرم و فعالیت های سوء فرهنگی استکبار جهانی و حامیان آنها نمی تواند اثری بر افکار و برنامه های زندگی آنها داشته باشد.
خطیب جمعه سلماس با محکوم کردن آشوب های خیابان پاسداران تهران اضافه کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت در راه تامین امنیت پایدار و تقدیم چند شهید در حوادث اخیر، موجب استمرار ابهت و اقتدار نظام اسلامی شد که باید دستگاه قضا نیز برخورد قاطعی با هنجار شکنان داشته باشد.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حادثه هوایی تهران - یاسوج کام ملت ایران را تلخ و اندوهگین کرده است، افزود: این حادثه و امثال آن از آزمون های بزرگ پروردگار متعال است و صبر و ایستادگی، همدردی و کمک به خانواده های جانباختگان از عوامل توفیق در این آزمون الهی است.
نماز جمعه سلماس در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد .
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.