به گزارش ایرنا، مردم شهیدپرور و ولایی خوی صبح روز یکشنبه و همزمان با سراسر ایران اسلامی با حضور گرم و پرشور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی انزجار خویش را از استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.
مردم ولایی شهر دارالمومنین خوی از مسیر میدان شیخ نوایی تا مصلای این شهرستان را راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهای انقلابی پایبندی خود را به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی کنندگان شعارهای ' 22بهمن ماه یوم الله یوم الله' ، 'مرگ بر آمریکا' ، 'مرگ بر اسراییل' ، 'آذربایجان جانباز انقلاب دان آیریلماز ' ، 'استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی' سر دادند.
نوجوانان و جوانان بادبادک های مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی در دست داشتند، برخی دیگر از جوانان صورت خود را به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین کرده و گروهی نیز ایستگاه های فرهنگی و هنری برپا کرده بودند.
فرماندار خوی نیز در پایان این آئین باشکوه و در جمع مردم حماسه ساز این شهرستان گفت: حضور پرشور مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه خوی در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید بیعت دوباره با آرمان های نظام اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و خون شهداست.
محمد عابدی افزود: مردم با حضور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی زدند و به جهانیان نشان دادند که زیربار ظلم و ستم نمی روند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن در خوی و پنج شهر قطور، دیزجدیز، ائواوغلی، فیرورق، صفائیه و روستاهای این شهرستان با حضور پرشور مردم انقلابی برگزار شد.
7133/3072
** خبرنگار: سعید فرجی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.