به گزارش ایرنا، در پیام اقبال عباسی که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است:مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن 1396 بار دیگر در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.
بخش بعدی این پیام می افزاید:اکنون که دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد دلسردی بین مردم کشور و ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پاسخی کوبنده به ایادی استکبار جهانی است.
در بخش دیگری از پیانم عباسی آمده است:حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دشمنان ایران را در طراحی و پیاده سازی توطئه های شوم شان با شکست رو به رو می کند.
بخش پایانی این پیام می افزاید:با بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ملت استوار، آگاه و انقلابی چهارمحال و بختیاری و از تمامی اقشار، تشکل ها و احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاهیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، بازاریان، کسبه و اصناف، عشایر، روستائیان، کشاورزان و سایر قشرهای انقلابی این استان دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.
راهپیمایی 22 بهمن امسال همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه این هفته در 142 منطقه مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری به صورت متمرکز برگزار می شود.
این راهپیمایی در مرکز چهارمحال و بختیاری از میدان 12 محرم (فلکه آبی) به سمت چهارراه بازار تا میدان امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون (س) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
دریافت کننده:وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده:محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.