امام جمعه میاندوآب گفت:انقلاب اسلامی ایران اهمیت بسیاری داشت اما حفظ و تداوم این انقلاب بسیار مهمتر است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب با بیان اینکه پایبندی به مبانی انقلابی بودن ار عوامل اصلی و حیاتی حفظ این انقلاب است، تصریح کرد: موضع گیری های اخیر رئیس جمهور در مقابل آمریکا نمونه بارز یک تصمیم انقلابی بود و استاندار آذربایجان غربی با بازنشسته کردن نیروهای بازنشسته دولتی در سطح استان یک حرکت انقلابی بزرگ انجام داد که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام حسن زاده گفت:مردم جواب یاوه گویی های آمریکا و هم پیمانانش را در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد و نیازی به دعوت مردم نیسچرا که این مردم انقلاب کرده اند و صاحب این انقلابند و خودشان هم از نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

امام جمعه میاندوآب گفت:اسراف ها در جامعه امروز ما در مهریه ها و درخواست شیر بهای آنچنانی موجب شده است سن ازدواج از 30 سال هم فراتر رود و این اصلاً خبر خوشایندی نیست.

وی با اشاره به اینکه هر کس اسراف کند برادر شیطان است، گفت:وقتی کسی فوت می کند خانواده متوفی نمی دانند به حال مرده شان گریه کنند یا به حال جیب شان، احسان ها از مرز اسراف هم عبور کرده و تبدیل به تشریفات شده است خیلی ها از ترس همین تشریفات ها نمی توانند به سفرهای زیارتی هم بروند.

حجت الاسلام حسن زاده به پیروی برخی خانواده ها از فرهنگ غرب هم اشاره کرد و گفت: زوج های جوان از بیم سیسمونی های تشریفاتی جرات بچه دار شدن را ندارند، نباید اجازه دهیم فرهنگ غرب موجب متلاشی شدن خانواده های ما شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.