به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای استانداری افزود: دشمنان در کمین هستند و در چنین شرایطی باید همه با هم برای بهبود اوضاع کشور دست به دست هم دهند.
وی افزود: امروز ظرفیت علمی و سرمایه های اقتصادی کشور ارتقا یافته است و نیاز به یک مدیریت درست بیش از پیش احساس می شود تا کشور در مسیر موفقیت گام بردارد.
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه منابع این استان و کشور در حد بسیار مناسبی قرار دارد، اظهار کرد: این منابع در سال های گذشته به دلیل مدیریت نادرست به هدر رفته است.
شهریاری با اشاره به اینکه نشر ارزش های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه مسئولان نظامی اسلامی است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید از این طریق به نسل جدید منتقل شود.
وی افزود: مسئولان باید برای انتقال رشادت های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی به نسل جدید بیش از پیش تلاش کنند زیرا جوان امروزی باید بداند که برای حفظ این مرز و بوم چه خون هایی ریخته شده است.
مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی گفت: 100 هزار نفر از رزمندگان استان در طول دوران دفاع مقدس در جبهه های غرب و شمالغرب کشور و در مبارزه با ضد انقلاب داخلی حماسه آفرینی کرده اند.
علی پیام افزود: این استان در زمینه ایثار و شهادت پیشگام بوده و 12 هزار شهید، 19 هزار جانباز و بیش 2 هزار آزاده تقدیم انقلاب کرده است.
وی افزود: 350 نفر از کارمندان فرمانداری های استان و استانداری آذربایجان غربی جزو ایثارگران و خانواده های جانبازان و شهدا هستند.
به گزارش ایرنا تجلیل از خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدای استانداری آذربایجان غربی پایان بخش این مراسم بود.
آذربایجان غربی دارای 967 کیلومتر مرز مشترک با سه کشور خارجی است و همواره در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن مورد طمع دشمنان و ضد انقلاب بوده است؛ باب شهادت همچنان در این استان باز است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.