به گزارش روز پنج شنبه ایرنا این طرح ها شامل طرح های برق روشنایی معابر شهرک صنفی کاوه با 34 پایه 10 متری و با هزینه یک میلیارد و 300 میلیون ریالی، طرح دفتر خدمات هوایی، گردشگری و مسافرتی دنیا سیر با چهار میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای سه نفر، افتتاح کارگاه سفال گری با اشتغال زایی سه نفر و پایگاه مقاومت بسیج است.

**کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در مهاباد
کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه خیرساز ' چیا عزیز انباری' با مساحت یکهزار و 200 متر زیربنا و بیش از 6 هزار میلیارد ریال اعتبار نیز امروز کلنگ زنی شد که به گفته 'کامبیز شاوله' مدیر اداره آموزش و پرورش مهاباد این طرح در مدت زمان یکسال به پایان می رسد و مهر سال آینده در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرار می گیرد.

** افتتاح نمایشگاه عکس و لباس های بومی و محلی
امروز همچنین از نمایشگاه های عکس و لباس های بومی و محلی با رویکرد عفاف، حجاب و پوشش اسلامی رونمایی شد که تا 16 بهمن ماه برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
به گزارش ایرنا به مناسبت دهه مبارک فجر 75 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با ارزش یکهزار و 110 میلیارد ریال در قالب 46 طرح روستایی و 29 طرح شهری در شهرستان مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی(15 طرح) می شود؛ شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.