جواد زاهدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای کانون 255 دست‌ سازه هنری خود را که نتیجه مراحل خلاقیت تا کارآفرینی کودکان و نوجوانان است، در مجتمع خیریه اقامتی رفاهی کودکان بیمار ارومیه به فروش می رسانند.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه ساعت 10 صبح روز شنبه 14 بهمن افتتاح می شود و تا 16 بهمن سال جاری از ساعت هشت صبح تا پنج بعداز ظهر دایر است.
وی با اشاره به اینکه این حرکت فرهنگی فرصت خوبی برای توجه اعضای کانون به همنوعان خود و تقویت این نگاه اجتماعی است، ادامه داد: پرورش روحیه و تفکر کارآفرینی، تقویت نوآوری، شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های اعضا و حفظ و تقویت توجه به کارهای دستی و صنایع بومی و محلی از اهداف اجرای این طرح است.
زاهدی بیان کرد: فراخوان این طرح از تیر 1396 به مراکز کانون ارسال شده بود و با توجه به شعار سال و انطباق طرح با راهبردهای سند چشم‌انداز 10 ساله کانون دست‌سازه‌های اعضا جمع‌آوری شده است.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
این نمایشگاه در ارومیه، تقاطع آپادانا و برق، خیابان شهید ذاکر، موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوانان ارومیه برای بازدید علاقه مندان و خیران دایر است.
7129/2093
خبر: توحید محمودپور**انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.