** بیلیارد باز ارومیه ای در رده نخست رده بندی پاکت بیلیارد کشور
رئیس هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجان غربی گفت: ' آیسان ملک آرا '، ورزشکار اهل ارومیه مدال طلای بیستمین مسابقات پاکت بیلیارد بانوان در رشته 'ناین بال' را در شیراز به دست آورد و در رده نخست رده بندی کشور در این بخش قرار گرفت.
** معامله بیش از 19 میلیون سهم در بورس آذربایجان غربی طی یک هفته
مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در هفته منتهی به 8 آذرماه جاری، 19 میلیون و 459 هزار و 791 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس منطقه ای این استان معامله شده است، ارزش این معاملات را 34 میلیارد و 691 میلیون ریال اعلام کرد.
** قهرمانی هیات شطرنج ارومیه در مسابقات استانی آذربایجان غربی
مسابقات شطرنج قهرمانی آذربایجان غربی و انتخابی استان روز جمعه / 10 آذر/ در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تیم هیات شطرنج ارومیه مقام نخست این مسابقات را از آن خود کرد.
** انتخاب مدیر امور آب و فاضلاب شهری مهاباد به عنوان مدیر برتر کشوری
مدیر امور آب و فاضلاب شهری مهاباد در نهمین همایش سراسری صنعت آب و فاضلاب شهری و روستایی که با حضور 120 نفر از مدیران برتر در برج میلاد تهران برگزار شده به عنوان مدیر برتر کشور مورد تجلیل قرار گرفته است.
** کشف 71 میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: مرزبانان استان در یک ماه گذشته کالاهای قاچاق به ارزش 71 میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.
** اسما سعیدی؛ جوان ارومیه ای به اردوی تیم ملی والیبال بانوان دعوت شد
نائب رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی با اشاره به دعوت از ' اسما سعیدی '، بانوی والیبالیست ارومیه ای برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان در بخش بانوان، گفت: وی از 11 آذرماه به مدت 10 روز مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی قرار می گیرد.
** اجرای طرح هر روستا یک تعاونی در آذربایجان غربی
معاون امور تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: طرح هر روستا یک تعاونی در سال جاری در استان به اجرا در می آید و در قالب آن به شرکت های تعاونی ایجاد شده در روستاها، تسهیلات با نرخ بهره بسیار پایین پرداخت می شود.
** آئین معارفه مدیرکل جدید پس از هماهنگی وزارتخانه با استانداری برگزار می شود
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: علت لغو آئین معارفه مدیرکل جدید این نهاد در روز جاری، طبق گفته مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش، نبود هماهنگی وزارتخانه با استانداری آذربایجان غربی بوده است و این آئین پس از انجام هماهنگی های لازم به زودی برگزار می شود.
** کشف بیش از 35 هزار قرص و آمپول و 524 قلم لوازم پزشکی غیرمجاز در خوی
فرمانده انتظامی خوی گفت: 35 هزار و 65 عدد قرص و آمپول و 524 قلم لوازم پزشکی غیر مجاز در این شهرستان کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
** وضعیت نابسامان تاسیسات برق در بازار تاریخی ارومیه / رفع کامل مشکلات این بازار نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با تایید وضعیت نابسامان تاسیسات برق به عنوان یکی از مشکلات مهم بازار تاریخی ارومیه، گفت: سیم کشی های متعدد و فرسودگی تابلوهای برق این بازار نیازمند ساماندهی است.
** اتحاد و همدلی ضرورت مقابله با توطئه های دشمنان اسلام در برهه کنونی است
استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی، ضمن تبریک هفته وحدت به مردم استان، اتحاد و همدلی را ضرورت مقابله با توطئه های دشمنان اسلام در برهه کنونی دانست.
** زلزله 4.6 ریشتری سرو ارومیه را لرزاند
زمین لرزه ای با قدرت 4.6 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بعدازظهر شنبه سرو در غرب شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی را لرزاند.
** گزارشی از تلفات و خسارات زلزله سرو گزارش نشده است/ مردم خونسردی خود را حفظ کنند
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به وقوع زلزله 4.6 ریشتری در سرو ارومیه گفت: تاکنون گزارشی از تلفات و خسارت های احتمالی زلزله سرو ارومیه گزارش نشده و احتمال وجود تلفات نیز بسیار کم است.
** واحدهای درمانی آذربایجان غربی برای پذیرش مصدومان زلزله در آماده باش هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به وقوع زلزله 4.6 ریشتری در سرو ارومیه گفت: واحدهای درمانی استان به ویژه شهر ارومیه در آماده باش کامل قرار دارند.
** شهرداری ارومیه آماده اعزام تجهیزات و نیرو به مناطق خسارت دیده احتمالی
شهردار ارومیه از آمادگی این نهاد برای اعزام تجهیزات و نیرو به روستاهای خسارت دیده احتمالی از زلزله 4.6 ریشتری بعد از ظهر امروز خبر داد.
** دستگیری سارق حرفه ای خودرو در مهاباد
فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو در این شهرستان دستگیر شد و به 35 فقره سرقت اعتراف کرد.
** معاون فرماندار ارومیه: زمین لرزه سرو 2 مصدوم سرپایی داشت/ برخی منازل ترک خورده است
معاون امور عمرانی فرماندار ارومیه گفت: زمین لرزه بعدازظهر امروز /شنبه/ سرو تنها 2 نفر مصدوم سرپایی داشت که آنان نیز مداوا شده اند.
** اعزام تیم های ارزیابی هلال احمر آذربایجان غربی به منطقه سرو ارومیه
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به وقوع زلزله 4.6 ریشتری در سرو ارومیه گفت: چهار تیم ارزیابی هلال احمر برای بررسی خسارت احتمالی به منطقه سرو ارومیه اعزام شدند و جمعیت هلال احمر این استان در آماده باش کامل قرار دارد.
** اجرای طرح سراسری 'سفر کتاب' در مراکز کانون آذربایجان غربی
طرح سراسری 'سفر کتاب' امروز /شنبه/ در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه آغاز شد و در ادامه در شهرستان های خوی و مهاباد برگزار می شود.
8137/ 2093 **خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.