مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 20 اثر خوشنویسی و 20 عروسک‌ دست ساز اعضای مراکز کانون استان با پوشش ایرانی اسلامی در نمایشگاهی با عنوان «تار و پود روشنی» در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
جواد زاهدی افزود: تولید انیمیشن و برپایی کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی و عروسک سازی از فعالیت‌های کانون استان در هفته پدافند غیرعامل است.
به گزارش ایرنا این نمایشگاه تا دوازدهم آبان ماه جاری در مجتمع شهید رسول فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه از ساعت 8 تا 17 دایر است.
پدافند غیرعامل به معنی کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران بدون استفاده از اقدامات نظامی و فقط با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیر نظامی، فنی و مدیریتی است و موضوع های فرهنگی بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهد.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093 ** خبر: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.