سرهنگ عباس فرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس راه این سواری را جهت بازرسی متوقف کرده و با انجام استعلام های لازم به خلافی پرداخت نشده پی بردند.
وی با تاکید بر اینکه این خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد، گفت: بر اساس تبصره ماده 8 قانونی رسیدگی به تخلفات رانندگی، در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به ملک خودرو اعلام می کند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.
سرهنگ فرمانی با اشاره به اینکه افزایش نرخ جرایم رانندگی یک عامل بازدارنده در کاهش تخلفات رانندگی است، افزود: تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی نه تنها زیان مالی دارد، ممکن است که تلافات جانی نیز در پی داشته باشد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
به گزارش ایرنا و بر اساس آمار رسمی در هر 12 ساعت یک نفر در جاده های این استان بر اثر سوانح رانندگی جان می بازد و تلفات اقتصادی و اجتماعی آن در برخی از موارد غیرقابل جبران به نظر می رسد.
کاهش آمار قربانیان سوانح رانندگی را نباید به تنهایی در عرصه فعالیت های مسئولان جستجو کرد و نقش مشارکت های مردمی در این زمینه اگر بیشتر از مسئولان ذیربط نباشد، بدون شک کمتر از آنان نیست.
6009/3072
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.