سعید فکور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این حوادث در کیلومتر 20 جاده سبزوار- نیشابور رخ داد که بلافاصله امدادگران به محل اعزام و 2 مصدوم آن توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
وی گفت: همچنین در واژگونی خودرو پژو پارس دیگر در کیلومتر 15 جاده سبزوار- نیشابور سه نفر مصدوم و آنها نیز توسط اورژانس 115 به همان بیمارستان انتقال یافتند.
فرمانده پلیس راه سبزوار نیز گفت: علت واژگونی این خودروها خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.
از ابتدای آبان جاری 16 حادثه رانندگی در جاده های سبزوار رخ داده که بر اثر آن چهار نفر کشته و 52 نفر مصدوم شدند.

* توقیف 47 خودرو متخلف در جاده های غرب خراسان رضوی
فرمانده پلیس راه سبزوار همچنین گفت: طی سه روز اخیر 47 دستگاه خودرو متخلف در مسیرهای جاده ای شاهرود به سبزوار، سبزوار به نیشابور و بالعکس متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ فتحی مجموع خلافی پرداخت نشده این خودروها را 900 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: کمترین مقدار جریمه پرداخت نشده این خودروها 10 میلیون ریال و بیشترین آن 45 میلیون ریال است.
وی نبستن کمربند ایمنی را مهمترین دلیل توقف خودروهای از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ذکر و بیان کرد: خودروهای توقیف شده تا زمان پرداخت جریمه حق حرکت ندارند.
فرمانده پلیس راه سبزوار همچنین سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و نقص روشنایی خودرو را بیشترین تخلفات حادثه ساز در جاده پررفت و آمد سبزوار - شاهرود اعلام و بیان کرد: خستگی و خواب آلودگی از مهمترین دلایل حوادث جاده ای در این مسیر شاهرود به سبزوار است. با توجه به کویری بودن جاده توصیه می شود رانندگان به ازاء هر 2 ساعت راندن خودرو، در مکانی امن حداقل 15 دقیقه استراحت نمایند.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/7495 /1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.