معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 78 گفتمان دینی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام خورنژاد حسینی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: گفتمان های دینی با موضوع دهه ی فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سطح مدارس و دانشگاه ها برگزار می‌شود که با اعزام اساتید و کارشناسان برجسته در طول ایام دهه ی فجر گفتمان ها برگزار خواهند شد.

وی، توسعه فرهنگ دینی، پاسخگویی به سئوالات و شبهات نسل جوان را به‌ عنوان مهمترین اهداف برگزاری این گفتمان‌ها عنوان کرد و افزود: تبلیغات اسلامی استان برنامه‌های بسیار خوبی برای ایام الله دهه ی فجر امسال تدارک دیده است که تلاش می‌شود این برنامه با کیفیت بالایی برگزار شود.

حجت‌الاسلام حسینی،گفتمان‌های دینی را گام مؤثری در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و عنوان کرد: با وجود شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمنان که امروز افکار جوانان را مورد هدف قرار داده است باید آنان را بیش از پیش با اهداف و آرمان های شهدا و اسلام انقلاب آشنا کنیم.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با بیان اینکه در طول ایام الله دهه ی فجر در هر شهرستان سه گفتمان دینی برگزار می‌شود اضافه کرد: انقلاب اسلامی و آسیب های اجتماعی، انقلاب اسلامی و پیامدهای آن، انقلاب اسلامی و ارتقای شاخص های فرهنگی، انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت امام (ره)، ولایت و بصیرت، سبک زندگی اسلامی از مهمترین موضوعات گفتمان های دینی است.

حجت‌الاسلام حسینی، اعزام مبلغه و مبلغات همزمان با ایام الله دهه فجر به مناطق مختلف روستایی، مساجد و مدارس،حضور منسجم و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن،جشن های انقلاب اسلامی توسط هئیت های دینی و مذهبی از مهمترین برنامه های این اداره کل در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان برشمرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.