سجاد شاکر، رئیس اتاق اصناف سلماس عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 2 هزار مترمربع برپا شده و بیش از 50 تولیدکننده و عرضه کننده مبلمان منزل و لوستر و نمایندگی های آنها در این نمایشگاه حضور دارد.
وی افزود: تولیدکنندگان برتر مبلمان کشور و استان محصولات خود را در قالب 35 غرفه در بخش های انواع سرویس خواب و تشک، کمد، مبل راحتی، سرویس جهیزیه عروس، صنایع چوبی، میز نهارخوری، انواع لوستر و وسایل تزئینی در این نمایشگاه عرضه کرده اند.
شاکر افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه رونق صنعت مبلمان کشور، حمایت از تولیدات داخلی و امکان خرید آسان و ارزان برای شهروندان سلماسی است و 20 درصد فضای نمایشگاه به تولیدکنندگان بومی خود شهرستان اختصاص یافته است.
وی اشاره کرد: این نمایشگاه به منظور ایجاد بازار رقابتی بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان دایر شده که باعث بالا رفتن کیفیت این صنعت در سطح شهرستان می شود.
به گفته رئیس اتاق اصناف سلماس، علاقه مندان می توانند از امروز (30 دی ماه جاری) تا یک هفته و از ساعت 10 تا 21 از نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در محل دایمی نمایشگاه های سلماس واقع در ترمینال قدیم خوی بازدید کنند.
به گزارش ایرنا اعمال تخفیف های 15 تا 20 درصدی از جمله ویژگی های محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.
7156/3072
** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.