به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اینکه یک پرستار از اعضای کلیدی در گروه مراقبت های بهداشتی و درمانی است، افزود: نقش ارزنده پرستار در پذیرش، آماده سازی، مراقبت ها و حمایت های جسمی و اجتماعی او سبب ارتقای سلامت جامعه می شود.
وی ادامه داد: زن مسلمان نیاز به الگوی وارداتی ندارد و بانوان مسلمان الگوهایی همچون حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) دارند که با الگو قرار دادن آن‌ها می‌توانند زندگی سرشار از آرامش داشته باشند.
وی افزود: حضرت زینب (س) در تمام زمینه ها الگو هستند و حضور فعال ایشان در جامعه نشان می‌دهد که یک بانوی مسلمان می‌تواند در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته باشد،
وی با اشاره به اینکه این حضور فعال در جامعه باید منوط به هوشیاری و رعایت شرایط باشد، گفت: دختران ایرانی می‌توانند با مطالعه رفتار ائمه اطهار با این گونه رفتارها آشنا شده و از آن الگوبرداری کنند.
امام جمعه چایپاره با اشاره به روز ملی غزه، اظهار کرد: به خاطر حماسه آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمینشان روز 29 دی ماه با نام روز ملی غزه نام‌گذاری شده و این فرصتی است که فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم مظلوم غزه به گوش جهانیان برسد.
وی ادامه داد: حماس در فلسطین و حزب الله در لبنان از جمله گروه‌های مقاومت در منطقه هستند که با تاسی از ملت ولایت مدار ایران ضربه‌های مهلکی به اعتبار رژیم صهیونیستی در جهان زدند و ماهیت ضدبشری، اشغالگری و جنایتکار آن را بر همگان روشن کردند.
به گزارش ایرنا شهرستان چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135 / 2093
**خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.