به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تیم فوتبال سردار بوکان در دیداری که در ورزشگاه خاتم الانبیا این شهر برگزار شد با حضور بیش از پنج هزار نفر تماشاگر علاقه مند به پیروزی یک بر صفر مقابل صنایع طلایی سمنان دست یافت.
نیمه نخست این بازی با وجود حمله های 2 تیم به خصوص حمله های گسترده سردار بوکان و از دست دادن 2 ضربه پنالتی، بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم حمله های تیم سردار افزایش یافت و بالاخره در دقیقه 60 بازی تک گل توسط 'حبیب افرا ' وارد دروازه صنایع طلایی سمنان شد و در پایان نیز بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.
تیم سردار بوکان با این برد و کسب سه امتیاز بازی با 25 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی گروه دوم مسابقات لیگ دسته 2 کشور قرار گرفت.
با توجه به صعود، تیم سردار بوکان به رده چهارم و هم امتیازی با کاسپین قزوین و تفاضل یک گل کمتر نسبت به تیم قزوینی در جایگاه چهارم جدول مسابقات نشست و در صف مدعیان صعود قرار گرفت.
به گزارش ایرنا اکنون در جدول رده بندی لیگ دسته 2 کشور و تا پایان هفته هفدهم شهرداری بندر عباس با 35 امتیاز در رده نخست جدول و نفت و گاز گچساران با 32 امتیاز در جایگاه دوم و تیم نفت و کاسپین قزوین با کسب 25 امتیاز و تفاضل گل بیشتر از سردار بوکان در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارند.
تیم سردار بوکان در سومین حضور خود در لیگ دسته 2 کشور با تیم های کاسپین قزوین، استقلال اهواز، شهرداری کاشان، نفت و گاز گچساران، صنایع طلایی سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین ماهشهر، شهرداری ارومیه، پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر هم گروه است.
بازی هفته آینده سردار بوکان در مشهد و در مقابل تیم پرسپولیس این شهر که در جایگاه هفتم جدول قرار دارد، انجام می شود.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/7510 /3072
** خبرنگار: محمد ادیب ** تنظیم کننده: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.